Možnosti reklamace

Tento problém je velice diskutabilní, a také hodně řešený. Co se týče telefonních zařízení, tak je asi ze všeho nejsložitější, reklamovat celý telefon, či i prasklý displej, nebo ochranné sklo. Abychom tedy předešli těmto reklamacím, je nutnost vlastnit obal na mobil.
 

Jak jej reklamovat

Samotná reklamace v těchto případech není nic tak složitého, či obtížného. Především bychom si měli zanechat veškeré doklady, které jsme převzali při jeho koupi. Jakmile se nám s ním něco stane, sepíšeme s odborníkem danou reklamaci, a oni nám ji reklamují, a do měsíce nám ji pošlou zpátky. Jestliže máme výrobek pořízený z Internetu, tak nám nezbývá jiná možnost, než jej poslat zpátky dodavateli. Ovšem je potřeba se dopředu ujistit, zda jsou nějaké případné reklamace vůbec možné.